33+5 im ve gece 4 ten beri sürekli istifra ediyorum. Hiçbirşey kalmadı vücudumda, mide öz suyunu çıkarıyorum artık. Doktora gittim sabah şurup ve ilaç verdi onları bile içtiğim gibi çıkardım ne yapıcam bilmiyorum. Nane limon denedim, haşlanmış şeyler ye dedi sebze haşladım yedim ama yok kalmıyor. Yaşayan ve önerisi olan var mı ?