ebruademlavin 37+6 hamileyim doktor 1 cm açılman var dedi 1 cm açılmayla Bu haftalarda kaç gün ya da kaç hafta içinde doğum yaptınız sancımda yok 🤔biraz önce kızımı kucagıma almak istiyorum sabırsızlıktan ölüyorum 😩
1PrensAnnesi ebruademlavin tamamen yapısal bu cnm akşama doğuma gidende var 10 gün sonra olanda var 💙 hayırla sağlıkla al kucağına inş
essrakenan ebruademlavin kisiden kisiye degisiyo galiba cnm bnm kardesimde 2 cm acilma vardi 1 hafta sonra doguma gitti.ama hergun ilik dus yapmak ve yuruyus yapmak yardimci olablr belki
Nurbstn ebruademlavin canim acilmali olurken hic bi yerinde agri ve ya baska turlu bisey varmiydi akintilarinda degisiklik
ebruademlavin essrakenan bu soguk havalarda hiç yürüyüş yapmak istemiyorum biraz yürüyünce agrım oluyor hiç gidip gelemiyorum 😩
Shnern Eger istiyosan canm guzel sicak banyo iyi diyorlar ve bolca yuruyis ayrica merdiven onip cik bide hurma
ebruademlavin Nurbstn karın sık sık sertlesiyor arada bir karnım agrıyor akıntım beyaz bi değişiklik yok sürekli iç çamaşırımı kontrol ediyorum
Yasemin1 ebruademlavin benimde 37. Haftada 1 cm açılma vardı nişanımda geldi şu an 38 olduk ama hala bi gelişme yok 😕
Nurbstn Yasemin1 bende 37+6 canim 1 haftayi geciik sari renkte sumuksu bi sey geliyo agrim oldugunda yogun geliyo
essrakenan ebruademlavin aynen cnm bende 37+1 im yuruyus yapinca kasiklarima agri saplaniyo ama yinede yapmaya calisiyorum.cikamadigim zamanlar doktorumun verdigi hareketler var onlari yapiyorum .insallah bi faydasi olur😌
ebruademlavin essrakenan ilk çocuk olduğu için hem ben hem eşim sabırsızlıkla bekliyoruz biran önce dogsun diye
essrakenan ebruademlavin aynen bizdede durumlar ayni☺Allah kolaylikla saglicakla kucagimiza almayi nasip etsin insallah💕