Arashsn Merhabalar uçak yolculuğu yapan annelerimize danışmak istedim 33 haftamda ucak yolculuğu yapıcam ama herkes cok zor olduğunu söylüyorlar buda beni ister istemez gerdi son haftalarda yolculuk yapan tecrübeli annelerimiz var mi nasıl geçirdiniz
anneligicokksevmisbiri Arashsn valla cok da zor degil ilk gebelikse hic korkmayın ben 36. Haftamda bindim ilk cocugumda donuste de bebegim 11 gunluktu yine bindim simdi hamileyim mart da dogumum var yine 36.haftamda binicem kizim 10 aylık ben daha cok zorlanirim zorlanirsam 😁sen hic kaygılanma efil efil gidersin 🤩
Arashsn anneligicokksevmisbiri yaa insakkah ne bileyim burada bir arkadas ben sekiz aylıkken bindim hayatının on kötü yolculuğuydu iki koltuk arasında cok kötü oldum dedi ister istermez bende bir korku oluştu sizlere sormak istedim
Arashsn anneligicokksevmisbiri benimde uc bucuk yasinda oğlumla beraber yapacağız yolculuğu cok hareketli onu da nasıl durutacagimi da düşünüyorum 😔
anneligicokksevmisbiri Arashsn sevdigu seyleri izlet indir telefonuna oyun falan oynasin 🥰hayirli yolculuklar