happykis12 haklısınız , sadece yazımınızda endişe sezdim, çünkü insanlar başkasına olunca normal canım bişi olmaz demekte çok rahatlar , konu kendileri olunca fazla evhamlı .. tecrübe ile sabit:) genellikle ilk aylarda normal lekelenmeler aşırı olmadıkça ama en önemli aylar tabi..