dezgi Arkadaşlar merhaba 8 haftalık hamileyim bugün kan verdim bir Değerim yüksek görünüyor sonuç için yarın gelin dediler şuan evde içim içimi yiyor araştırdım ama pek bir şey de anlamadim önemli mi nedir sizlerde neydi durum bakar mısınız 🙏☹ https://resimyukle.io/r/4dtMIGN59a
Fatmactn_6 dezgi Yani size ve bebeğinize sıkıntı yaratacak hiç bir durum yok benim testimde bu şekildeydi 32. Haftamızdayız sıkıntı yok.