Caglaaa34 kimyasal olması için değerlerim x2 olmuyor. 10-20-30ar yükseliyor. Kötü düşünme bence güzel haberler alacaksın 🤲🏻😊 benim ilk gebeliğim kimyasaldı. Senin gibi erkenden yaptım ve sonuç 15ti sonra 28,43,63,75 gitti iki günde bir. Doktor direk kimyasal dedi ve düşük ile sonuçlandırdık. Sonra tekrar denedik. Çok şükür suan ikizlerim var 🤲🏻🤲🏻 Herşeyi hayırlısı ama sende öyle birşey olduğunu düşünmüyorum 😊😊