Lalemsi109_ Kızlar çok duygusaldim ağlamıştım sonra kanamam oldu kırmızı sonra pembeye döndü doktora gittim bana fitil yazdı bebeğimi gördüm sağlıklı dedi sizce kanama neden oldu
Aleynapolatmert Lalemsi109_ bence doktorun sağlıklı dediyse korkma, yerleşme kanaması diyorlar ya belkide öyle bişeydir, düşük tehliken olsa eminim doktorun söylerdi stres yapma içini ferah tut 🙏🏻