beni çok heyecanlandırıyor yazdıklarınız. Allah razı olsun. kendi annem 7 tane bebek kaybetti. ben ilk ve tek cocuklariyim ailemin. sanırım annemin yaşadıkları ben de bir tramva oldu, hep bebek kaybı yaşadık ailede. her an düşük ihtimali aklımda. halbuki yolunda her şeyim. o yüzden böyle her şeyi şuan merak ediyor ve kaygilaniyorum. dua ediyorum inşallah