Osnatrnds Kızlar ben spiral taktıralı 4 ay oluyor 2 ay sonra adet oldum diğer ay normal adet oldum ama bu ay 4 gün gecikti normal mi acaba çok korkuyorum hamile olmaktan bebeğim 5 aylık
Senass Canım merhana bende taktıralı 2.5 ay oldu hala olmadım hiçbir belirti yok hamile kalamktan korkuyorum