Babysharkdutdutdut canım ben başından beri hem özel hastane hem şehir hastanesi takipli olarak devam ediyorum ama özeli bırakıp şehir hastanesinde devam edicem , doktorumu da buldum , çok memnunum 🥰 başka hastaneye hiç gerek yok inan aynı şeyleri yapıyolar , belki bebeğin fotosu için arada özele gidilebilir ama benm doktorum o konu da da çok iyi , randevuyu da buluyorum enabızdan talep açıyorum randevu açılınca msj geliyor hmn alıyorum 🥰