Kızlar Benm elimde bir tane erken gebelik testi var. Adetime 3 gün var adetim geçerse onu kullanmayi düşünüyorum . Ovulasyon testiyle öğrenmeye çalışıyorum varsa çıkar mi ovulasyonda regl geçmeden ? Bu arada regl yaklaşınca bütün belirtilerim söndü 🤦 acayip belirtilerim vardı hicbisey anlamadm asdfhd