Yigit_Aras9 bende o zaman emziriyordum doğumdan sonraki bi ayda oldu ağlıyodum artık eşim yardım ediyodu yatıp kalkarken. Bi de adet eklendi yazın sıcağı bide pişik oldum 😂😂 bizim gelin söyledi kullan die her tuvaletten sonra sürdüm bi kaç günde etki etmişti. Eczacıya sorun yine de alırken. Fitil de vardı ama o kadar acıyordu ki onu hiç denemedim