24 haftalık bende çok ağrı çekiyorum yarın doktora gidicem bunun için kardeşim yardıma geldi o derece ikinci gebelik ilk kez bu kadar erken bu ağrıları yaşıyorum. Doğum yapıyor gibi hissediyorum. Yürüdüğüm de canım acıyor. Rahmim ağrıyor bilmiyorum bende sebebini aslında enfeksiyon dan şüphe ediyorum yarın öğrenicem