minipanda Üç gündür kasık agrısı çekiyorm bacagıma vuruyor o yüzden test yaptım Flashla çektim acaba birşey var mı birde siz bakın istedim adete 6 yada 7 gün var
Anneoluyorumbenn minipanda seni çok iyi anlıyorum 5 yıl sonra bu duyguyu yaşayan bir insan olarak sabırlı ol canım iki gün kala tekrar et ama unutma net sonuç çoğu zaman adet gecikince çıkıyor inşallah tez zaman da yaşasın bu duyguyu 🤲🏻🥰
yrhmdv__ minipanda var gibi umut vermek istemem ama bende adete 7gun kala yapmstm boyle cikmisti daha sonra adetime 2gun kala yaptigimda boyle cikti
minipanda yrhmdv__ aynı çizgi canım üsttekiyle inşallah vardır bişey ama akıntım yok hiç sadece üş gündr kasık ağrısı var
pims minipanda bugün bende dayanamadım yaptım son 5 gün kala. tertemiz bir sayfa gibi çıktı tek çizgi 😊 komşuya gttim geldim kuruma çizgisi çıktı bekliyorum şuan sadece. adetmi bebekmi büyük ihtimal bu ayda olmadıda yinede bir ümit işte.
hll_clm pims bende sizinle ayni kadere paylasiyorum sanirim bu ayda olmadi. 2 gun var ve Erken gebelik bembeyaz bir sayfa 😔
ftmprlk minipanda bence çok silik de olsa var , hatta başka programda karartma yaptım çizgi daha belirgin oldu 🥰 ama daha çok erken , varsa 3 güne baya koyulaşır tekrarlayın bence testi 🥰
Kraa195 minipanda bana vargibi geldi erken gebelik testi yap sabah ilk idrarla. Bende böyle öğrenmiştim🤗
Bebitooo Bu testlerde adete bir kaç gün kalmadan göremezsin ki bende adetime iki gün kala kaset testte öğrendim. Adetime 6 gün kala erken gebelikte bile çıkmamisti üstelik
Bebitooo Bur arada kuruma değilse çok dikkatli baktığımda ben gördüm ama mümkün mü emin değilim bu kaset testler normalde gecikmeden sonrasi için var
minipanda Bebitooo şuan pembeleşmiş çizgi ama inanasım gelmiyo bi yandanda insan ümitleniyo elde degil