Kubrailkan Kizlar biliyorsunuz internetten almıştık geldi çok şükür hiçbir sorun yoktu ,kurulumda zorlandık bide vakit dar olunca 🙏🙊 bekleyenler çoktu,kusura bakmayın ancak atıyorum 💜biz memnunuz 😍💕 Siz nasıl buldunuz 🥰🥰 https://imgyukle.com/i/owhozY https://imgyukle.com/i/owhVSv https://imgyukle.com/i/owhE90 https://imgyukle.com/i/owhnBx https://imgyukle.com/i/owhkYq https://imgyukle.com/i/owhrnp https://imgyukle.com/i/owhCWM https://imgyukle.com/i/owhxan https://imgyukle.com/i/owh5z8 https://imgyukle.com/i/owhuPh https://imgyukle.com/i/owhIfj Umarım fotolar olmuştur olmadıysa tek tek tekrar Aticam🥰
_Lavinya Kubrailkan Bence çok tatlis olmuş 😍 Sağlıcakla dünyaya gelip sağlıcakla büyüsün güle güle kullanın insallah😍 İsmi de ne güzel🌸 Masal gibi ömrü olsun inşallah🌸🌿
Mervepera Kubrailkan çok güzel olmuş canım sağlıkla gelsin 🥰 benimde oyle dağınık şuan yavaş yavaş yaparsın 🤭❤
Kubrailkan Uyku setini henüz sermedik erken diye,birinci fotoda o var. Cibinlikde aynı şekil takmadım henüz. Yatağı da kalınlığı görün diye çektim fotolarda var. Ama.o da poşette daha 🥰 dolap iclerimiz henüz düzenli değil yıkanıp konulmadı içini goeun diye 🥰
benimmdunyamm Kubrailkan şimdi göründü canım çok güzel saglikla büyüsün insalalh benim beğendiğim takım bu hemde yatak oluyor dimi bu trendyolda gördüm bende büyük ihtimalle böyle Alaçam
Nilufar_1996 Aski olduğu tarafta raf olmadan iki eşit askı olsa daha iyi olurmuş dimi bebek kıyafetleri çok büyük olmuyor ya altli üstlü sigacakti