flawles Merhaba kızlar. Nerden başlasam bilmiyorum. Biraz fazla uzun olacak. Bende çok merak ettiğim için detaylı yazıcam💃2 yıl konuştuğum sevdiğim adamla evlendim.Her şey çok güzeldiii. O geceye gelene kadar yani ilk gece. Berbat bi ağrı acı ile birlikte 7 ay birliktelik yaşayamadım eşimle. Vajinismus değildim izin veriyordum eşimin yaklaşmasına ama acıya dayanamayıp erteliyordum sürekli. Canım öyle tatlı değildir ama gerçekten dayanamıyordum. 2 doktora göründüm sorun olmadığını söylediler. 7 ay sonra bi gün yine olmayacak derken oluverdi 😊 bidaha aynı acıları yaşamıcam diye sevinirken ben her seferinde ilk günki gibi acı yaşıyorum. Zaten hemen hamile kaldım. Atlatamadan hamile kalınca kendime güvenip normal doğum isteyemedim. Bebeğimde haftasına göre 2 hafta falan büyük çıkıyordu. Vajinal muayeneye izin vermeyen ben normal doğuramam dedim ve 39+0 a gün aldım yani 22 ağustosa 😊 Beklenen günün sabahı geldi ben kendime çok güvenerek gittim kimseye bişey açıklayamadığım için açıkladıklarımda pek inandırıcı bulmadığı için dayanamasamda dayandım dicem dedim kendi kendime☺️ Bütün aileler toplandı hastaneye gittik. İlk olarak bebeğimin kalp atışlarını falan dinlediler. Damar yolum açıldı önlüğümü giyindim sonuç çıkar çıkmaz ameliyathanede buldum kendimii. Önceleri çok sakindim iğnenin yapılmasını bekledim falan nasıl güveniyorum ama kendime🙈 iğnem yapıldı yatırdılar ayağını kaldır falan test ederlerken 5 dk sürmedi uyuştum perdeler çekildi. Sondam normalde odada takılıyordu ben doktorla konuşup ameliyathanede taktırdım. Kızlar his var ama acı yok ben sondanın takıldığını hissettim. Daha sonra doktorum girdi galiba altımızdaki sedye sallanan bişey tam anlayamadım ama bebeğinizin hareketlerinin karnınızda daha hızlısını ve sallandığınızı düşünün bi o yana bi bu yana herşeyi hissediyorsunuz. Bebeğim çıkana kadar sakin kalmaya devam ettim kızım çıktı gerisi çok net değil bende😀🙈 senin o baksana diyolar ama benim gözüm bişey görmüyor ufak bi yanağıma koyup babasına götürdüler. Ben sürekli sormaya başladım bittimi ne zaman bitecek kaç dk kldı 🙄 Açıkcası berbat hissettim kızlar. Bebeğimin çıkması 15 dk benim 40 dk falan sürdü. Odaya getirdiler işte bitti diyorum ağrı falan yok uyuşuğum. Zaman geçtikce karnımdaki kum torbasını hissetmeye başladım 3 tane ağrı kesici yaptırdım dindiremiyorlar acısını. Alın diyorum almıyorlarda baktım olmayacak hemşire çıkar çıkmaz ben aldım. Çok azda olsa hafifledi. Daha sonra sondam çıktı onu hissetmedim. İlk yürüyüşü odanın kapısına kadar yapabildim. Hemşirelere soruyorum benmi böyleyim herkes mi böyle diye senden daha iyiside var kötüsüde dediler😊 2 saat geçti aradan beni ağlatan bi ağrı girdi karnıma ama diyorum ben bittim yani nefes alamıyorum beni ayağa kaldırın dedim 3 4 adım attım yol yürüyemicemde beni geri dönderin derkennn altıma işedim ama öyle böyle işeme değil 🙈🙈🤣 meğersem ondanmış rahatsızlığım eşim beni temizledi o kalkışla 2 saat yürüdüm ve daha oturmadım 💪 ne kadar atılgan olursanız okadar çbuk iyileşirsiniz. Benim bugün ikinci günüm sadece 4 saat uyuyabildim onun hariicnde sürekli geziniyorum. Şanslı yönüm şu ki kızım okadar akıllıki bana hiç zorluğu olmadı. Sütüm yok şimdi tek sıkıntımız o mama veriyoruz yiyip uyuyor sürekli 😊 36+6 da 3250 çıkmıştı kızım 39+0 da 3700 olarak doğdu. Bazen tam olarak eski haline dönemeyeceğimi düşünüyorum bazende burdaki doğum hikayeleri aklıma geliyor güç buluyorum. Biizim hikayemizde böyleydi ben uzun uzunnn okumasını sevdiğim için öylede yazdım. Ve kızımı gören herkes ikizimi doğurduğumu söylüyorlar😊bugün ikiizmle evimize dönüyoruz inşallah 🙏🙏❤️😍
Bsrmrt Öncelikle Allah analı babalı büyütsün yazdığını harfi harfine bende dün yaşadım😊 ben sadece bebek çıktıktan sonra dayanamayıp sakinleştirici yaptırdım sezeryan esnasında. Sonraki süreçte aynı ağrılarım vs. Tek sıkıntım benimde sütüm gelmiyor sana bunla ilgili bir tavsiyede bulunuldumu 😊
Hdamla Bsrmrt bu dönemde süt sağma makinasını bol bol kullanmayı tavsiye ettiklerini duymuştum göğüsü uyardığı için
flawles Bsrmrt Gözünüz aydın olsun 😍 rezene çayı humanın çayını aldım. Dut kaynatıp suyunu içtim birde hoşaf az önce 3 4 damla geldi. Oda hemşire şırınganın iğne ucunu çıkarıp göğüs ucumu şırıngayla çeke çeke getirdi😊