busrab53 Ben ilk doğumumda yapmıştım. Çok faydasının olduğunu düşünüyorum. Çok şükür rahat bir doğumum oldu. Sancılarım 5 dakikaya düşünce geniş bir kaba ılık suyun içine koydum. Yasin, Felak, Nas, İhlas, Ayetel Kürsi ve Fatiha okumuştum yanılmıyorsam. Sonra da 1 bardak içmiştim. Sancılarım artıkça açılmaya başlamıştı. Evden çıkana kadar tabağı kaplayacak kadar açılmıştı. Doğum sonrası eve gelir gelmez bitkiyi çıkarıp suyunu bir ağacın köküne döktüm. Mutlaka çıkarılması gerekiyor. Rahim toparlandıkça bitki de eski halini alıyor. Hatta sonradan bile kullanılabiliyor. Mucizevi bir bitki 🙏🏻