Minnakkurabiyeveannesi27 Kızlar doktor bana benexol B12 vitamini verdi bende prosedürü okumadan içtim kendi doktoruma sormadım nasıl olsa bu da doktor diye daha sonra prosedüre baktım ki hamilelere önerilmez diye yazıyor bir tane de içtim bir sirun olur mu
Papiiii Minnakkurabiyeveannesi27 olmas canim korkma bence mesela ben kullandigim folik asitin icinde b 12 var bir zarari olsa herhalde kullan demezdi doktor herkesin kullandigimi kullaniyorm bemce kafana takmazsan birsey olmaz
Anne_N Minnakkurabiyeveannesi27 ben b12 iğne olarak kullanıyorum. Sadece ilk 3 ay kullandırmadı doktorum. Ama ilaç konusunda emin değilim. Kullanmaya devam etmek için doktorunuza danışın
Mltmsncn Minnakkurabiyeveannesi27 Bende eksik cıktıgı için 5 ay boyunca vuruldum. Korkmayın bir zararı olsa vermezler.
Minnakkurabiyeveannesi27 Papiiii Yarin doktoruma soracağım canım folikasitlerde daha düşük miktardaymis bunda sakıncalı olan B6 vitamini çok fazlaymış boğazımda kas ağrısı oluşmuş onun için verdi kas ağrısını da zaten ilk defa duydum boğazda napacagim bilmiyorum 🙁
Papiiii Minnakkurabiyeveannesi27 canım sakin ol birtaneden birsey olmazzz eger kusma filan varsa kusarsan cikarirsin eger ustunden cok gecmedyise cikarmaya calissaydin parmaginla felan eger oyle korkuyosan.Ama merak etme sorun olmaz 1 tanesinden b 6da zaten hamilelikte alinan bir vitamin 1 tanesi sana bisey yapmaz
Minnakkurabiyeveannesi27 Mltmsncn ne bileyim kuzum onun içinde B6 varmış o da çok zararlı birşeymis hamileler için