roselinda_015 normal bir ağrı da olabilir ama geçen hafta aynısı başıma geldi, acilen doktora gittim ayağımı yere basınca cok rahatsız edici bi baskı ve ağrı oluyordu kasığımda. Bebeğin başı dogum kanalını zorlamaya başlamış, henüz haftam 33’tü. Bu hafta 34 oldum yarın tekrar kontrolüm var bir haftadır progestan fitil kullanıyorum ve dinleniyorum bol bol. Erken doğum riski oluşabilir dedi doktorum en azından 36-37’ye kadar içerde tutmaya calısıyoruz minnoşu. Yoğun ve dinlenince geçmeyen bir ağrıysa aksatmadan doktora git bence