Alaşehir de özel sarıkız hastanesine emine hanım ve murat beye cıktı ama emine hanom cok umursamadı murat beyde iletişim numarasını vermedi ve ultrason görüntüsünde vermiyor daha önce somada özel medigünde dogum yaptım okadar ilgiliydi ki doktorum her saat atabilirsin diyordu buradaki doktorlar nedense bir garip memnun kalamadım bugün devlet hastanesinde murat beye cıktı cok ilgiyi ama hastane ortamı cok pis geldi ve aşırı kalabalık virüs var malum dogum yapıcagım yeri suan belirleme lazım acaba devlet hastanesinde dogum yapıp memnun kalan varmı veya sarıkız özel hastanesinde dogum yapıp memnun kalan sarıkız hastanesi cok temiz ve hijyen acısından süper ama doktorlar acısından tereddüt içindeyim birkaç olumsuz doktor sitesinde yazanlar yüzünden bilgi sahibi olanlar bilgilendirebilirmi kontrollere 5 aylık bebegim le gittigi için hijyenik olması en üst seviyede önemli benim için