llorrrsima ben bebeğimi 36+6 da doğurmuştum sezaryenle. Bir sıkıntı olmadı çok şükür kuvoze falan girmedi. Bebeğin doğunca sağlık durumuna bağlı kuvoze girip girmemesi ama.haftaniz erken değil gayet normal. Bir şey olmaz Allah’ın izniyle sağlıkla kavursunuz inşallah ❤️