Kavakyellerihercai haklısınız sonuna kadar, bizde kalp atışını duyana kadar ailemiz ve iş arkadaşlarımız dışında söyleyemedik kimseye. 3 kere doktora gittim, 2 gidişimde kötü şeyler duycam diye gittim ama çok şükür güzel haberlerle döndüm. En ufak birşeyde sürekli doktoru arıyorum, çalışırken işinise adapte olmaya çalışın. Şunu sakın unutmayın herşey allahın takdiri, yiyecek ekmeği varsa zaten olur. Ben bunu kabullendim, yaşarken öyle olmuyor tabi ki. Ama aklınızın bir köşesinde mutlaka olsun, ayetel kürsi, felak nas surelerinş okuyun, 70 kere inşirah suresini okuyun kalbiniz sıkıştığında, anlamına da bakın mutlaka. O zaman rahatlarsınız