zeynnn5441 Merhaba arkadaşlar arada bir olan vajinada igne batması gibi bisey oluyo arada ama. Vajinada yanma kaşınma bisey yok idrar yolu enfeksiyonumu acaba desem çiş yaparken yanma da yok acaba neden olur bu batma hissi ? 26. Haftadayım.
zeynnn5441 zeynnn5441 Diş cekimi yaptırdım agumentin antibiyotik kullanıyorum enfeksiyon olsa o işe yaramaz mı zaten ki
ZeEr_09 zeynnn5441 canim bebek büyüdükçe hareketleriyle birlikte bazı sinir uçlarına denk geliyor Buda bize vajina da iğne batması gibi his veriyor korkma
semakulekci zeynnn5441 Benimde oluyor canım doktoruma sordum bebek yerleşiyor dedi ama benim haftam biraz daha ilerde yani sen msjla ulaşabiliyosan sor istersen yada yakınsa bi görün için rahat etsin