aysel98 Selam kızlar 19 hafta 4 gün hamileyim doktora gittim bebeğimin cinsiyyetini öyrenmekcin kac defasında gitmişim söylememiş ama bu kezde söyleyemedi? Tahminlerde bulundu 90% kız söyledi sizce yanıla bilirmi bi dahaki aya gel dedi. sizce normal bi durumu ben artık sıkılmaya başladım😤😡
Dilara55 aysel98 normallik ya da anormallik diye birşey diyemicem çünkü ben 11+5 de net bir şekilde öğrendim belki ayrıntılı ultrasonda söylenecektir bazılarında öyle oluyor doktor emin olmadan söylemek istemiyor daha sonra herhangi bir şey olur diye
Ferid aysel98 Salam Aysel Sende Azerbaycandan yazisan meni kimi deyesen😍.Harda aparata duwubsen ?.Niye Demiller ki cinsiyyetini.?
ElifGuven aysel98 ben büyük kızımın cinsiyetini 27 haftada öğrendim 😂😂😂inşallah o kadar beklemezsin😂😂😂
Nilay_09 Bizde 25 hft yız daha öğrenemedik 😆 sürpriz bebek olacak bizimki bu gidişle 🤗 sağlıklı ya çok şükür önemli olan bu cinsiyeti ne olursa olsun
Benay aysel98 bende öğrenemedim bacım 19/3 deyim bugün ayrıntılı var dur bakalım inşallah öğrenirim kız 🙏🙏
Duruu Cinsiyeti en doğru detaylı ultrason belirler bence🤗ilk cocuğumda 24haftaya kadar erkek bildik ama kızmış🙏
Firstmommy Duruu bende de aynı sey oldu gercekten büyük bir psikolojik travma,her seyi hazırla sende hazırlan ama hoop baska bir cinsiyet 😬😬 Saglıklı olması yeterli ama insan yine de 24 hafta oglum diye konus,sev ama yavrum kızmıs😌😬
Duruu Firstmommy açıkçası hiç bir şey almamıştım içimde hep acaba vardı,öylede oldu,2.cocuğuma 20haftalık hamileyim 13haftalıkken kız demişti ama ayrıntılıya girmeden inanmam😁
Duruu iremby evet 2015 yılında oluyo tabi bu olay kızım oldu suan 3yasınd,2.hamileyim bugün 20haftalık olduk🙏Kız dediler Ama onada inanmicam ayrıntıla gireyim ozaman tamamdır benim için
Esenn Bu sene bu moda herhalde 😀Al benden de o kadar 21 haftalık olcaz yarın ama hala cinsiyetimizi bilmiyoruz 😍