Ben çok erkenciyim galiba, 13 haftalık bebek arabası,yatağı,ana kucağı, küveti, 2 takım hastane çıkışı , birsürü zıbınlar, müslin battaniyeler ve hatta oioinin kaşık tabak ve önlük setini bile aldım dayanamayıp :) eşimle bu konuda çok tartışıyoruz o çok acele ettiğini söylüyor ama ben çok tezcanlıyım hemen herşey olsun istiyorum 😍 mama sandalyesi de almak istedim ama eşim bari o doğduktan sonra alınsın dedi içimde kaldı 😀