Cennetkusummm Kızlar adetime bir hafta var iki defa kaset test yaptım silik çıktı bugün kan verdim 0.100 sizce varmı değere göre yok yükselirmi çünkü idrar da çıkıyor başına gelen varmı sonradan yükselen
Dolunaybelinay Cennetkusummm bence yukselir cunku daha 1 hafta var Ken yapmıs sın ve cıkmış olmasa hiç cıkmaz idrar da
Nihalilhann Cennetkusummm geç döllenme olduysa yükselir olmadıysa yükselmez ben 13 gün kala idrarda önce sonra da kanda 29 çıktı öğrendim🤗
Cennetkusummm Dolunaybelinay bilmiyorum kafam karıştı iyice çünkü önce kanda çıkması lazım sonra idrara geçiyor acaba sistem de yanlışlık olabilir Miki🙄
Dolunaybelinay Cennetkusummm daha çok yeni olduğu için değerlerin öyle cıkmıs olabilir. Adet ten bir gun önce git tekrar kan ver. Ben 5 gun kala silik çizgi çıkmıştı suan 9+3 üm
Dolunaybelinay Cennetkusummm ayrıca 2 test denemiş sin bir tane deneyseıdn yine umutsuz olurdum. Ve hamıle lık yoksa kolay kolay cıkmaz ikinci çizgi. Kendi görüşüm
Nihalilhann Cennetkusummm üstteki test benimkine benziyor aynı öyleydi 2 gün sonra kan verdim 29 çıktı daha sonra haftada bir kan verdim artışı gözlemledik çok şükür şuan 7 haftalık olduk darısı size olsun 😊
tazebiranne_hg04 Cennetkusummm şuan testte çıkması için çok erken yok gibi sanki ama daha erken olduğu için adetiniz yaklaştığı zaman daha net sonuç alabilirsiniz azıcık sabır 😊
Ela6161 0.100 cok az negativ cikmasi normal ama cok erken test yapilmis. Ben 6.haftadan sonra positiv olanlari taniyorum. Yani biraz sabir gerekli