poncikella0707_ ben 4 haftalıkken öğrendim hamile olduğumu keseyi gorduk bebeği görmek için sonraki haftalar gel dedi ama ben acele etmedim bazen geç döllenme vs olabiliyor neden kendimi strese sokayım dedim 8.haftada gittim hem bebegimi gördüm hem kalp atışını dinledim 🥰