Mothersbaby Kızlar bugün 5+3 midem çok bulanıyor ve malesef bağırsaklarımda çok kötü bir durumda. Hiç iştahım da yok su bile zorla içiyorum. Hormonel değişimden midir acaba? Bide bebeğe zararı olmayan ne tüketirsem geçer?
benimmdunyamm Mothersbaby ne tüketsem geçmiyor mahvetti ilaç da içiyorum geçmedi 😞 sadece tuzlu çubuk biraz bastırıyor
tazebiranne_hg04 Mothersbaby benimmdunyamm limonlu su deneyin bi kızlar hamilelikte çok olmadı benim ama mide rahatsızlığımdan dolayı mide bulantım oluyordu limonlu ılık su iyi geliyordu bilmiyorum bir faydası olur mu inşallah hafifletir 🙏🏻
benimmdunyamm tazebiranne_hg04 reflü var o daha çok kötü yapıyor midemi asit biriktiriyor ayvaya biraz sıkıp yiyorum işte