Bugün yapıldı bana, 36+6 artık 37 oldu sayabiliriz artık ve o korkulanın aksine ilk defa hiçbir şey hissetmedim erken doğum riskiyle daha önce açılma icin çok bakıldı yapan kişiye göre de değişiyor sanırım, doktorum sagolsun bu defa hiçbir şey hissettirmeden yaptı 😊