havvagull sezeryan doğumda 1 bayan alıyorlar refakatçi Normal doğumda almıyorlar 18.01. 2021 de oğlum sezeryan doğum yaptım beni ve oğlumu odaya çıkardılar eşim kaynanam geldi eşim yarım saat durdu sonra çıkardılar. Geçen kuzenim doğum yaptı normal doğum. Sadece 1 saat yanında birini durdular oda giyinmek için felan sonra kimseyi almadılar yanına refakatçı için hatta eşi aşağıda bekledi ki bişiye ihtiyaç olur aksi bir durum olur diye Yani eve gelmedi hatta kız baya aglamıştı en son kızı tek kişilik odaya alıp eşini 2 saatlik almışlardı herşey normal diyincede imza atıp ertesi gün çıkmıştı