Tugba91 normalde girilir hiç bir sıkıntı yok hatta benim doktorum her hafta mutlaka girmelisin diyor fakat senin enfeksiyon gibi rahatsızlığın varmış riske atmaya değmez Allah korusun sonra üzülüp pişman olacağın bişeyi yapmaktansa girme daha iyi şansa bırakılcak bişey değil bence bu