silences On gündür kusmaktan öğürmekten halim kalmadı ilaç da fayda etmiyor artık karın bölgemdeki organlarımın ağrıdığını hissediyorum kusarken kasıklarıma sancı giriyor daha çok erken nasıl geçecek bu günler benim gibi olan var mı
happycatnap silences Prilam kullanıyor musunuz? Ben sabah akşam içerdim fayda etmezdi sonra bir doktor gece yatmadan 2 tane sabah 1 tane içilebilir demişti.
silences Nazlis1 Onu kullanıyorum gece yatmadan yok hiçbir işe yaramadı bi de çalışıyorum vurgun yemişe döndüm 🥲
happycatnap silences bende sizin gibiydim kusmaktan 6 kilo vermiştim. Prilamı düzenli kullanıp sık istirahat etmelisiniz zamanla geçiyor… Ama ne kadar zor durumda olduğunuzu biliyorum inşallah yemek yiyeceğiniz günler gelicek
Alininannesi2888 Bende aynıyım ilac bi nebze günlük hayata adapte olmamı sağladı ama genede kusuyorum hala halsizlik ekstra hic birşey yiyemiyorum seni çok iyi anlıyorum 🥲 insallah bir an önce geçer ben daha 8+4 haftalığım
momzilla silences ah canım benim 6,5 ayıma kadar aynıydım günde 4-5 kez kusmaktan bayılacak gibi oluyodum halsizlikten. Prilam yazdı doktor resmen hayatımı kurtardı 6,5 aydan sonra mide bulantılarım da kesildi çok şükür