Bende dalinin granül ve yumuşatıcısını aldım memnun kaldım kullandıgımda istediğim gibi aşırı yogun kokuluda değil hem. Tabi yumuşatıcıyı az kullandım bide 😅baslangıcta bebeğimin cildi tepki verirmi kokusuna alerjisi olurmu bilemedim tedbir olsun diye☺️