star3star haftamdayım ama mide bulantılarım var su içerken bile zorlanıyorum.günde kendimi sıkarak 10 bardak içebilyorum ama 2 gndür 8 bardak felan içebiliyorum.malum bide kış ayı.ama eksrta süt felan içiyorum meyve yiyorum
Eda05 star3star hamile kaldım kalalı sadece günde zorlaya zorlaya 5 bardak anca içebiliyorum suan 8+6 haftalık gebeyim Okadar midem bulanıyor ki su içerken bilmiyorum nasıl geçecek bu süreç 🥺
star3star MTugba benim ikiz olduğu için ekstra suya ihtiyacım var inşallah şu mide bulantılarım geçerse belki daha cok içerim😔
star3star Eda05 aynı sizin gibiyim bende 8. haftamdayım ve su içerken resmen işkence çekiyorum.inşallah şu mide bulantıları geçerde ilerleyen zamanlarda daha rahat içebililirz
Dilara_97 Benimde çok fazla bulantılarım var ama su içmemi etkilemiyo özelliklede şu 3 4 gündür deli gibi su içiyorum 2.5 3 litreyi geçiyodur.