Julide_01 bende 20.haftadayım aynısını yaşıyorum. Herkese iyi gelmezmiş ama ılık süt bana iyi geliyor yanmam oldukça içiyorum. Birde doktoruma danıştım ona rennie duo diye bir şurup önerdi onu içiyorum ve yanmam kesiliyor. Ama ben çok içmiş olmamak adına yanmalarım oldukça kullanıyorum şurubu genelde günde 3 ölçek veriyorlar