Murgul teşekkür ederim ☺️ 6 yıl önce ilk gebeliğim de başıma gelmişti 26. Haftadan itibaren yavaş yavaş yükselmeye başlamıştı , gebelik kolestazı tanısı koyuldu ilaç başlandı ama ilaç bende etki göstermedi 1 hafta hastane de yattım 34 haftada doğum yaptım , bebeğim ciğer geliştiriciler vs sayesinde küveze girmeden bu süreci atlattık , size de çok geçmiş olsun , moralinizi yüksek tutun , referans değerinden birazcık yükselmeler çok önemli olmuyor dediğim gibi 600 lerde doğuma alıyorlar , bn çok stres yapmıştım birde ilk gebliğimdi şükür problemsiz atlattık süreci ☺️