Kndmresra 35.+4 üm guatr yüksek dedi bugün sağlık ocağından ebe arayıp tam net bilgi alamadım doktorla konuşamadım yoktu bebeği etkiler mi
Cyda-123 Kndmresra bana çok önemli diyip hemen hastaneye gitmemi söylediler, gittiğimde bana guatr için ilaç tedavisi başlandı. Çünkü çocuğun gelişimini etkiliyormuş benim bebekte gerileme başlamıştı. Bilginiz olsun
Kndmresra Cyda-123 anladım daha değerimi de göremedim ki e nabıza düşmedi ebe söyledi sadece baksam değerime doktoruma soracağım da işte endişe ettim
Htccmmvv Çok yüksek değil düzene sokulur belki ilaçta vermez doktor bende dün öğrendim 10,54 ben endişeliyim hiç çalışmıyor demek oluyor çünkü dua edin İnşaAllah düşer düzene girer
Htccmmvv Kndmresra bende ilaca başladım İbrahim saraçoğlunun dediği dereotu yiyin düzene girer dedi birde dereotu yiyorum