Fadimeana 12+4 gunluguz ve kanamam oldu evde apar topar saat 8 gibi hastaneye geldim acile 10 gibi dogumhaneye aldılar düşük tehlikem varmış sınırdaymış çok korktum evde kanı görünce ağlamaya başladım iğne ilaç verdiler yatış yapıldı hals bekliyorum sandım var ara ara çok korkuyom anneler dua edin bebeğim e birşey olmasın ilk defa yazıyorum hepinize teşekkürler
Benay Fadimeana Allah yardımcın olsun sakin kalmaya çalış stres daha da etkiler Allah büyük inşallah geçer sorunun biran önce
mLcLk Fadimeana Çok çok geçmiş olsun, acil şifalar inşallah🙏🏼 İyi düşünmeye çalışın, bebeğinizi sağlıkla kucağınıza aldığınızı hayal edin ve bol bol dua edin😇 Güzel haberlerinizi almak dileğiyle inşallah, dualarımız sizinle🙏🏼
Fadimeana Fadimeana çok ağrım yok şükür ama rah8mde şancı kasılmalar devam ediyor kanama da yok iğne yaptılar ilaç verdiler inşallah bisi olmaz kan aldılar idrar verdim sonuç bekliyor doktorum
Pitircigim Korkma allah yardımcın olsun. Benimde 13 haftalıkken kırmızı kanamam oldu, progestan hap proluton iğne kullandım geçti. 5 günde rapor aldım yatıp dinlendim. İlaç verdilerse bişey olmaz, helede sen hastanede kalmışsın. Aklına kötü şeyler getirme, iyi olucaz bebeğim bana tutunacak de iyi düşünki iyi olsun. Stress yaparsan daha kötü olur bebeğinde zarar görür..
Fadimeana Pitircigim inşallah dün kafayı yemek üzereydim bugün iyiim şükür sabah olmadı bisi olacak diye cik korktum servise aldılar hala devam ediyormuş eve göndermediler bekliyorum hap veriyorlar dün yaptılar iğne birşey demediler daha