Asli84 🥰🥰 yok tatlım hiç öyle düşünmedim biz 2 Li yapmadan önce yaşımdan dolayı önermişti kesinlikle öneriyorum dedi 2 Li yaş riski 1:226 çıktı tekrar çağırdı risk yoktu ben de sonra doktorumuz bebeğin ense kalınlığına bazı değerlerine falan baktı bi sorun görmedim fetal DNA ya gerek yok dedi ama 4 lü mutlaka yapılmasını istiyorum dedi
Benim arkadaşım da aynı doktora gidiyordu onun 2 Li taraması riskli çıkmıştı yine ultrasonla baktı korkmayın gerek yok dedi çocuğu doğdu ve şuan 2 yaşında bi sıkıntısı da yok şükür.. kalbini ferah tut Allahım bebeğini hatta tüm bebeklerimizi sağlıkla sıhhatle kucağımıza almayı nasip etsin 🙏🏼🥰😍❤️