Gizmomsss Kızım yarın tam 40 haftalık olcak inşallah. Ara ara sancılarım vuruyor 1 hafta daha bekler miyim acaba😬 kız bebekleri erken doğuyor diye duymuştum hep siz ne zaman doğurdunuz kızlar.
Birminiksusamtanesii Gizmomsss günümüz aynı erkek benimde gelen giden yok kızım 38+5 doğmuştu oğlum yerini sevdi gelmek istemiyor 🥲
Deryabelinay Gizmomsss benim ilk kızım 38+3 de doğmuştu bu kızım 39+4 oldu gelen giden yok aşılar mı etkiliyor napıyor bu sene çocuklar gelmek bilmedi resmen
esredn Gizmomsss bu gece başlasa ya sancılar her gece sancı bekliyorum ben de😂niye geceyse onu da bilmiyorum.😂
ozdemir Bende 38+5 ne sanci var ne bisey gelmiyor bebisler bu sene sanki ya yerlerini rahat buldular 😰😍😇
Acemianne__ Gizmomsss her posta yazıyorum artık bende 😂 doktor bu sene bebekler geç geliyor dedi bana