Nurhatice01 Kimyasal gebelik yaşayanlar yazabilirmisiniz nekadar süre sonra gebe kaldınız tekrar yaşanırmı
Hilal-95 Nurhatice01 inşallah yaşamasın canm ben psikolojik olrak etkılendım 3 ay beklemıştım snrasında tekrar malesef düşük yaşadım troid varmış bakmadılar normal diye allaha şukur şimdi bi oğlum var sende hormon testleri yaptır istersen tekrar denemeden
Melike0671 Nurhatice01 iki kez kimyasal gebelik yaşadım ve şuan şükürler olsun hamileyim iki kimyasal arası 3 ay son kimyasal Ekim ve ben Aralık ayında gebe kaldim
seker55 Nurhatice01 Bazı yerlerde okudum bilimsel açıklaması nedir yani ne derece doğru bilmiyorum ama kimyasal dan sonra hamile kalan çok arkadaş var forumlarda yani 3aya kalmadan işallah bizde kalırız yoksa tüp bebeğe gidicem martta
Nisandua1 Nurhatice01 ben kasım ayında geçirdim 4 ay oldu hala gebe değilim soğan suyu deniyorum içini temizlermiş bakalım bu aydan sonra ne olacak
Nurhatice01 Hilal-95 Hilal-95 evet cnm benimde yeni sökmeye başladı 1 ay korun sonra olur dedi ama genel kan tahlili olduktan sonra inşallah
Kayaaelif Melike0671 canım benımde 4 haftalıkken düşük oldu sağlıksız dıe bıde sonrasında kımyasal gebelık gecırdım şuan tekrar hamıleyım doktor sıze kan sulandırıcı hap falan verdı mı acaba ?
mybaby1923 Bende 10 ocakta yaşadım bugün regl günüm cok fazla ağrım bulantım var doktorum gel dedı yarın gıdecem Kımyasal geçirenler sızde de böyle oldu mu yaklaşık 12 gündür böyleyım 😟
Mom545441 mybaby1923 bende geçen ay yaşadım akşamları ve sabahları bulantı oluyor ama folik asitten diye düşündüm adete 8 gün kaldı
seker55 mybaby1923 Ben kimyasal dan sonra adetim çok az sürdü 3gün falan acaba diyorum düzeni mi şaştı
mybaby1923 Mom545441 ben Eylül ayından berı folık asıt kullanıyordum degerım cok düşüktü çünkü 2 gun önce bıraktım kullanmayı yanı bıttı daha almadım doktoruma sorcam al derse alırım Ozaman hıc bulantı olmadı bende
mybaby1923 seker55 benım normalde zaten 3 gun 4. Leke 5 gun yıkanırdım kımyasalda lekelenmelerle toplam 1 hafta surdu bu ay bakalım nasıl olacak geç mı olucak
Mom545441 mybaby1923 bende geçen ay oldu bide bu ay ama geçen ay sağlıksız bi gebelik olmuştu ama bulantı yan etkilerinde var bana folidoce verdi ve bebek olana kadar al dedi 3. Paketim bitmek üzere
mybaby1923 Mom545441 bende o markayı kullndım zaten 3 ay sakın gebe kalma cok düşük demıstı 3 ay kullandım korunmayı bıraktım kaldım ama kımyasal kaldığım ay da kullndım bu ayda yanı 5. Paketi bıtırdım yarın sorcam ona göre alcam 6. Olacak okeylerse 😤