Dilaraa1 Dermin bilgim yok üstte kalsın canım. Bende 33+3 deyim berbat bel agrisi cekiyorum sağa sola donemiyorum aynı zamanda adet agrisi gbi. Umarım doğum vs değildir bana cok erken 😔
Dermin Dilaraa1 korkma canısı her insan aynı şeyi yaşamaz belki sen erken yaşadın bel ağrısını ilk aylar yaşayanda var kişiden kişiye değişiyor