Elfs nmtock41 özel mesajlaşmada kişinin adını bilmek lazım ama aklında tutması zor arkadaş olarak ekle gibi bir şey olsa istediğinde bulursun
nmtock41 syhnbebek tartışma tüm tartışma olarak herkesi görebiliyoruz ama özel tartışma var ordan da tek bi kişiye özel konuşma başlatabiliyorsun ama çoğu kişi bilmediği için bakmıyor da sanırım bende yeni farkettim
Elfs nmtock41 onu biliyorum da dediğim gibi geçmiş yorumları bir yere kadar gösteriyor sonra o kişiyi bulmak için ismini bir yere yazmak gerek
nmtock41 Elfs hımmm bak bi yere kadar gösterdiğini bilmiyordum .. napalım böyle kullancaz artık inşallah eklenir uygulamaya onlar da
NeseA Çok iyi olur bence:) eski yazışmalardan bi arkadaşı arıyorum bi türlü bulamadım sadece profili aklımda ama yok bulamıyorum