feyza0806 en geç 8de kesiyorum yemeği gece uyuyabilmek için çünkü azcık da yesem sindiremiyorum ne yazık ki:( gazlı tuzlu ekşi baharatlı gibi yoğun tadlari kuş kadar yiyorum tadiyorum o kadar çünkü onlar da mide ozsuyu dengesini etkiliyor. Ama bence en önemlisi yani bana en çok yarayan sık sık ağzıma bir şey atmak mideyi bomboş bırakmamak. Paketli gıda çikolata falan değil tabi. Ara öğün niyetine bi incir Bi kayısı mesela çayla, Bi süre sonra midem Bi garip olunca yarım bi elma yiyorum yeşil ya da bi parça ekşi mayali ekmek biraz peynir üç beş zeytin yani valla maymun etti beni bu hastalık yıllardır şimdi iyice napcagmi şaşırdım. Çok geçmiş olsun işallah biraz çözüm bulursunuz😔