babam bu aralar rahatsız doktor hıc kalbıne bakmadan kalbınden sorun yok dedi. ıkı yıl once bypass oldugu ıcın. halbukı 3. kalp krizi bypastan sonra hıc dıkkat etmedi. ilac yeme ıcme. böyle birsey olsbılırmı bypass oldugu ıcın sıkıntı yok. iltihaplı safra taşı dedi