Hayat2706 ben ilk gittiğimde kan değerim 39 çıkmıştı 5 gün sonra kadın doğum doktoruna gittim hesapladigimiz değerin iki katı çıkmıştı ve benim eşimin ikizi var doktora gittiğimde kese gozukmemisti ama değerlerim yüksek çıkmıştı cumartesi inşallah tekrardan gidicem bu sefer ikiz olup olmadığı kesin anlaşılır ve bu arada 1.5 aylık hamileyim daha yeni