Selam kızlarrrr daha yeni kontrolden geldim doktor alttan muayene etti her şey iyi görünüyor açılman bile başlamış dedi 2 cm açıklık varmış beni eve gönderdi bu hafta içi doğum görünüyor bakalım olmazsa da bekleriz bi sıkıntı yok dedi bu aşamaya gelmek bana bir tuhaf geldi tecrübelerinizi yazın bana ben gayet sakinim şuan beklicez bakalım sadece Isparta’da yaşıyorum elektrikler daha gelmedi evler biraz dağınık onu kafaya takıyorum biraz daha beklesin diyorum 🤓