mom130 Ben bu ay klomen kullanmıştım bu ikinci defa kullanımım. İlk kullandığımda da bu seferde de aşırı sancım var. Regly olunca ölümden dönüyorum. Normal zamanda bu kadar sancım olmuyo. Aceba kist mi oluşturuyor bende. İlaç içtim hala sancım kesilmedi.
Geha08 mom130 geçen ay bende klomen kullandım fayda etmedi regl oldum acilde aldım soluğu okadar ağrım oldu. Ama doktor kontrolüne gittiğim de kist oluşturmamıs dedi klomenin ağrıyla ilişkisi olabilir bencede.
SutlacimiYedimmiBen Yumurtlaman oldu mu peki yumurtlama olduysa ve hamilelik olusumadiysa adet ağrı n oluyor olabilir
mom130 SutlacimiYedimmiBen cagirmadi ki tekrar bilmiyorum. Çocuk düşünmüyorum artık. Çok yıprandım bu süreçte. Her ay gel klomen yaz yolla su günler ilişkiye gir adetin geçerse gel. Ne biçim doktor anlamadım ya. Bı kere çağırmamis bakmamis bana yumurtaların çatlıyo diyo. Belki de çatlamayip fazla büyüdüğü için bu kadar ağrım oluyor kullanınca
SutlacimiYedimmiBen mom130 o ihtimalde var canım kontrol amaclı bi doktora git bi ultroson yeter zaten ne olduğunu anlarlar gecmiş olsun insllh kisa bi surede sende anne olursun canim
mom130 SutlacimiYedimmiBen direk rahimden anlıyorlar mi düşük olduğunu. Çünkü bu bakar bakma düşük dedi.