Htccmmvv 1 ay önce 0,1 di hipertiroidi teşhisi için 15 gün sonra gel dedi 1 Şubat 2,30 yavaşlamış dedi Bu güm 10,54 ilaç başlıyorum böyle bir durum yaşadınız mı
Dyg61 Htccmmvv endokrinoloji bölümüne randevu alın mutlaka benımde bir düşük bir yüksek çıkmıştı doktor ilaç ayarlaması yaptı yanı hafta içi 50 mg hafta sonu 75 mg şeklinde kullanıyordum bu şekilde sabitleniyordu
mylittlepumpkin Gebelik var mi bilmiyorum ama bende önceden olmuştu once yuksekti sonra sizdeki gibi 0.1e düştü sonra hipertiroidi icin ilaç kullaninca tekrar çok yukseldi. Bazen oluyormus dahiliyeye mi gidiyorsunuz bilmiyorum ama bence sevk açtırıp endokrine gidin, onlar daha iyi ilaç ayarı yapıyor.
Htccmmvv 5 mylittlepumpkin 5 haftalık gebeyim bu değere göre Şuan tiroidin hiç çalışmıyor dahiliyeye git dedi o da ilaç verdi 15 günde gel değerlerine bakalım dedi
Htccmmvv Buradaki hastanelerde tekirdağ Çerkezköy Çorlu öyle bir bölüm yok araştırma hastanelerinde vardır sanırım çok teşekkür ediyorum