Merhaba kızlar. Bugün kontrole gittim( 37+6) ve doktor suyumun fazla olduğunu söyledi. Bunun haricinde ultrason kağıdına mide cebi izlendi diye not düşmüş. Hastanede herhangi bir sorun var mı diye sorduğum zaman başından savdı net birşey söylemedi. İnternetten araştırdığımda ise sindirim sistemi rahatsızlığı olduğu, ameliyat gerektiği ile ilgili şeyler okudum. Bilen, bu tanıyı alan var mı acaba?